تبلیغات
Black Dream - موسیقی کلاسیک
اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل
تاریخ : جمعه 22 شهریور 1392
نویسنده : **** ****
موسیقی کلاسیک به موسیقی هنری تولید شده در ، و یا ریشه در سنت موسیقی غربی ( اعم از مذهبی و غیر مذهبی) ، شامل یک دوره گسترده ای از حدود قرن 11th به زمان حاضر است . [1] هنجارهای مرکزی از این سنت مدون بین شد 1550 و 1900 ، که به عنوان دوره تمرین مشترک شناخته شده است .

موسیقی اروپایی است که تا حد زیادی از بسیاری دیگر از انواع موسیقی غیر اروپایی و محبوب سیستم خود را از نماد کارکنان ، در استفاده از حدود قرن 16th. [2 ] نماد کارکنان غربی است توسط آهنگسازان مورد استفاده قرار گیرد به تجویز به عملکرد زمین ، سرعت مشخص ، متر، ریتم های فردی و اجرای دقیق آن از یک قطعه موسیقی است . این برگ اتاق کمتری برای شیوه های مانند بداهه و آگهی تزئینات دسترسی آزاد ، که اغلب در موسیقی هنر غیر اروپایی و موسیقی عامه پسند شنیده است . [3 ] [ 4 ] [5]

اصطلاح " موسیقی کلاسیک " تا اوایل قرن 19th ظاهر نمی شود، درتلاش برای " شرعی " دوره از یوهان سباستین باخ تا بتهوون به عنوان عصر طلایی است . [ 6 ] نخستین اشاره به " موسیقی کلاسیک " ثبت شده توسط آکسفورد انگلیسی فرهنگ لغت از حدود 1836 است. [1 ] [7]
محتویات

    
1 مشخصات
        
1.1 ادبیات
        
1.2 ابزار دقیق
        
1.3 فرم
        
1.4 اجرای فنی
        
1.5 پیچیدگی
        
1.6 انجمن
    
2 تاریخچه
        
2.1 ریشه
        
2.2 دوره اولیه
        
2.3 دوره تمرین مشترک
            
2.3.1 موسیقی باروک
            
2.3.2 موسیقی دوره کلاسیک
            
2.3.3 موسیقی دوران رمانتیک
        
2.4 قرن 20th باشد ، موسیقی مدرن و معاصر
    
3 اهمیت نماد کتبی
        
3.1 دیدگاه مدرنیستی از اهمیت نمره
        
3.2 انتقاد از دیدگاه مدرنیستی
        
3.3 بداهه
    
4 ارتباط به دیگر سنت های موسیقی
        
4.1 موسیقی
        
4.2 موسیقی محلی
    
5 تجارتی
    
6 آموزش و پرورش
    
7 مشاهده
    
8 یادداشت ها
    
9 پیوند به بیرون
    
10 خواندن بیشتر
    
11 پیوند به بیرون

مشخصات

با توجه به تنوع بسیار گسترده ای از اشکال ، سبک ها، ژانرها ، و دوره های تاریخی به طور کلی به عنوان مدت درک " موسیقی کلاسیک "، آن را دشوار است به لیست ویژگی های است که می تواند به همه آثار آن نوع نسبت داده شده است . توصیف مبهم فراوان است، مانند موسیقی کلاسیک را به عنوان هر چیزی که " مدت زمان طولانی طول می کشد ، " بیانیه ای ساخته شده و نه قابل بحث ، زمانی که یکی از آهنگسازان معاصر که به عنوان کلاسیک شرح داده شده در نظر گرفته و یا موسیقی است که دارای ابزار خاصی مانند ویولن، که همچنین در ژانرهای دیگر است. با این حال، ویژگی های است که موسیقی کلاسیک شامل که شامل چند یا بدون ژانرهای دیگر موسیقی وجود دارد . [8]
ادبیات

ویژگی برجسته ترین موسیقی کلاسیک این است که رپرتوار تمایل به پایین در نت نویسی موسیقی نوشته شده است، ایجاد یک بخش موزیکال یا نمره . این نتیجه به طور معمول جزئیات ریتم ، زمین ، و ، که در آن دو یا چند نوازندگان ( اعم از خوانندگان و نوازندگان ) درگیر هستند ، چگونه بخش های مختلف هماهنگ را مشخص می کند. کیفیت موسیقی نوشته شده است ، علاوه بر حفظ آثار ، را فعال کنید سطح پیچیدگی بالا درون آنها : fugues باخ ، به عنوان مثال ، دستیابی به ازدواج قابل توجهی از خطوط ملودیک شجاعانه مشخص در مقابل بافی در عین حال ایجادمنطق منسجم هارمونیک که خواهد بود در گرما بداهه زنده غیر ممکن است. [9]
ابزار
ارکستر فیلارمونیک دوبلین انجام سمفونی چهارم چایکوفسکی .
گروه کنسرت

ابزار مورد استفاده در موسیقی کلاسیک تا حد زیادی قبل از اواسط قرن 19th اختراع شد ( اغلب بسیار پیش از آن ) و مدون در قرن 18th و 19 . آنها از ابزار موجود درگروه ارکستر یا کنسرت ، همراه با چندین ابزار انفرادی دیگر (مانند پیانو، هارپسیکورد و ارگان ) تشکیل شده است. ارکستر سمفونی رسانه به طور گسترده ای شناخته شده برای موسیقی کلاسیک است . [10]ارکستر شامل رشته woodwind ، برنج، و خانواده پرکاشن است . گروه کنسرت ، گروه دیگری است که نقش موسیقی کلاسیک ، شامل اعضای woodwind ، برنج، و خانواده پرکاشن است . گروه کنسرت به طور کلی دارای انواع بزرگتر از woodwind و برنج ابزار از ارکستر .

ابزار الکتریکی مانند گیتار برقی و ondes Martenot است به نظر می رسد گاهی اوقات در موسیقی کلاسیک از قرن 20th و 21 . هر دو نوازندگان کلاسیک و محبوب در دهه های اخیر با ابزار الکترونیکی مانندسینت ، الکتریکی و روش های دیجیتال مانند استفاده از نمونه برداری و یا کامپیوتر تولید شده برای تلفن های موبایل، و برای تلفن های موبایل از ابزار از فرهنگ های دیگر مانند gamelan است تجربه است .

هیچ یک از سازهای باس تا رنسانس وجود داشته است. ابزار با صدای بلند برای استفاده از خارج از منزل و یا در کلیسا، و ابزار های ساکت تر برای استفاده در محیط داخلی : در موسیقی قرون وسطی ، ابزار در دو دسته تقسیم می شوند. سبک باروک ارکستر شامل فلوت ، ابوا ، شاخ و ویولون ، گاهی اوقات با ترومپت و نقاره . [10 ] بسیاری از اسناد مرتبط با موسیقی محبوب و پر نقش مهمی در موسیقی کلاسیک اولیه ، از جمله به عنوان bagpipes ، vihuelas ها ، - gurdies hurdy ، و برخی از woodwind ابزار. از سوی دیگر ، ابزار مانندگیتار آکوستیک ، یک بار به طور عمده با موسیقی عامه پسند ، برجسته در موسیقی کلاسیک در قرن 19th و 20th باشد به دست آورد .

در حالی که خلق و خو برابر شد به تدریج به عنوان خلق و خو موسیقی غالب در طول قرن 18th پذیرفته شده ، مزاج های مختلف تاریخی اغلب برای موسیقی از دوره های قبل از آن استفاده می شود. برای مثال، موسیقی رنسانس انگلیسی است که اغلب در خلق و خو meantone انجام شده است . کیبورد تقریبا همه یک طرح مشترک (اغلب صفحه کلید پیانو نامیده می شود ) به اشتراک بگذارید.
فرم

در حالی که محبوب ترین سبک خود را به من قرض بدهید به فرم آهنگ ، موسیقی کلاسیک برای توسعه آن از اشکال بسیار پیچیده ای از موسیقی های بدون کلام ذکر شده است : [ 11 ] این شامل کنسرتو ، سمفونی ، سونات ، سوئیت، اتود ، شعر سمفونی ، اپرا، و دیگران است.

آهنگسازان کلاسیک ، اغلب آرزوی ، رسوخ کردن موسیقی خود را با یک رابطه بسیار پیچیده میان محتوای عاطفی و ابزار فکری است که توسط آن به دست می آید آن ( عاطفی ) است . بسیاری از ازمحترم ترین آثار موسیقی کلاسیک را با استفاده از توسعه موسیقی ، فرایند که در آن یک ایده موسیقی و یا موتیف در زمینه های مختلف و یا در صورت تغییر تکرار می شود. فرم سونات و قطعه موسیقی که دران چند تن پشت سرهم دنباله اواز را میگیرند استخدام فرم های دقیق توسعه موسیقی .
اجرای فنی

همراه با یک میل برای آهنگسازان برای رسیدن به دستاورد های فنی بالا در نوشتن موسیقی خود ، نوازندگان موسیقی کلاسیک در مواجه با اهداف مشابه از تسلط فنی ، به عنوانمقدار به تناسب بالا از تحصیل و مطالعه موفق ترین موسیقیدانان خصوصی نشان داده است که در مقایسه با داشته اند نوازندگان سبک " محبوب" ، و تعداد زیادی از مدارس متوسطه، از جمله محفظه ، به مطالعه موسیقی کلاسیک اختصاص داده شده است .
پیچیدگی

عملکرد حرفه ای از رپرتوار موسیقی کلاسیک نیازمند سطح قابل توجهی از مهارت در بینایی خواندن و نوازندگی گروه ، درک کامل از اصول مربوطه به اهنگ صدا و هماهنگ ، دانش از عمل عملکرد ، و آشنایی با سبک / اصطلاح موسیقی ذاتی به یک دوره معین ، آهنگساز و یا کار موسیقی در میان ضروری ترین مهارت ها برای موسیقیدان کلاسیک آموزش دیده هستند .

با این نسخهها کار از رپرتوار کلاسیک غالبا پیچیدگی هنری از طریق استفاده از کنترپوان ، توسعه موضوعی ، عبارت ، هماهنگ ، مدولاسیون ( تغییر کلید ) ، بافت ، و ، البته ، فرم موسیقی به خودی خود . اشکال در مقیاس بزرگتر ترکیبی ( مانند سمفونی، کنسرتو ، اپرا و یا قطعه موسیقی و اواز همراه با گفتار ، به عنوان مثال) معمولا سلسله مراتب واحدهای کوچکتر متشکل از عبارات ، دوره ها، بخش ها ، و جنبش را نمایندگی کند. تجزیه و تحلیل موسیقیترکیب با هدف دستیابی به درک بیشتری از آن ، منجر به شنوایی بیشتر معنی دار ولذت بیشتر از سبک آهنگساز .
جامعه

موسیقی کلاسیک به طور منظم به عنوان موسیقی پس زمینه برای فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، تبلیغات و رویدادهای ویژگی های . " Nessun دورما" از اپرا Turandot بازی Giacomo پوچینی برای مثال لحن تم برای فیفا در جام جهانی 1990 بود .
تاریخ
دوره های موسیقی کلاسیک غربی
در اوایل
قرون وسطی (500-1400)
رنسانس (1400-1600)
سبک باروک (1600-1760)
عمل مشترک
سبک باروک (1600-1760)
کلاسیک (1730-1820)
رمانتیک (1815-1910)
مدرن و معاصر
مدرن (1890-1930)
قرن 20th ( 1901-2000 )
معاصر (1975 تا کنون )
قرن 21st (2001 تا کنون )
نوشتار اصلی : تاریخچه موسیقی

بخش عمده ای از موسیقی کلاسیک اوایل دوره موسیقی، که شامل قرون وسطی (500-1400) و رنسانس (1400-1600) ،دوره عمل مشترک ، که شامل سبک باروک (1600-1750) ، کلاسیک ( 1750-1830 ) و رمانتیک (1804-1949) دوره ، و دوره مدرن و معاصر ، که شامل قرن 20th ( 1900-2000 ) و معاصر (1975 )

تاریخ های کلی ، پس از دوره های همپوشانی و دسته بندی تا حدودی خودسرانه است . به عنوان مثال، استفاده از کنترپوان و قطعه موسیقی که دران چند تن پشت سرهم دنباله اواز را میگیرند ، در نظر گرفته است که از ویژگی های دوران باروک ، هایدن، که به عنوان نمونه ای از دوره کلاسیک طبقه بندی شده ادامه داشت. بتهوون، است که اغلب به عنوان یکی از بنیانگذاران دوره رمانتیک ، و برامس، است که به عنوان رمانتیک طبقه بندی شده ، مقابل نیز استفاده می شود و قطعه موسیقی که دران چند تن پشت سرهم دنباله اواز را میگیرند ، اما سایر ویژگی های موسیقی خود را تعریف دوره خود .

نئو پیشوند استفاده می شود برای توصیف ترکیب های قرن 20th و یا معاصر نوشته شده است در سبکدوره قبل از آن ، مانند کلاسیک یا رمانتیک . Pulcinella استراوینسکی ، برای مثال، ترکیب نئوکلاسیک است، زیرا سبک شبیه به آثار دوره کلاسیک است .
ریشه
نوشتار اصلی: موسیقی باستان

ریشه های دروغ موسیقی کلاسیک غربی موسیقی عبادی مسیحی در اوایل ، و تأثیرات آن تاریخ به یونانیان باستان . توسعه از زنگ های فردی و مقیاس به توسط یونانیان های باستانی مانند Aristoxenus و فیثاغورس انجام شد . [12] فیثاغورس یک سیستم تنظیم و کمک کرد تا نماد موسیقی تدوین . ابزار های یونان باستان مانند aulos ( ساز نی ) و چنگ (ساز زهی شبیه به یک چنگ کوچک ) در نهایت به ابزار مدرن روز یک ارکستر کلاسیک منجر شده است. [13] مقدم به دوره اوایل دوران بود از موسیقی کهن از قبل از سقوط امپراطوری روم (476 م ) . موسیقی بسیار کمی باقی مانده است از این زمان ، بیشتر از آن از یونان باستان .
در اوایل دوره
موسیقیدان نقش vielle در یک نسخه خطی قرون وسطی در قرن چهاردهم .
تصنیف دختر خوشگل ، BONNE ، مریم گلی Baude Cordier ، یک قطعه subtilior ARS موجود در وهیپپد مستندات .
یوهانس Ockeghem ، Kyrie " طلا درد زایمان suis ، " گزیده ای
مقالات اصلی: موسیقی قرون وسطی و رنسانس موسیقی
همچنین نگاه کنید به : فهرست آهنگسازان قرون وسطی و فهرست آهنگسازان رنسانس

دوره قرون وسطی شامل موسیقی از پس از سقوط رم تا حدود 1400 . مونوفونیک شعار ، یا شعار میلادی plainsong نیز نامیده می شود ، شکل غالب تا حدود 1100 بود. [ 14 ] پلی فونیک ( چند ابراز ) موسیقی از شعار مونوفونیک در سراسر اواخر قرون وسطی و به رنسانس، از جمله voicings های پیچیده تر motets ها . دوره رنسانس از 1400 تا 1600 بود. آن را با استفاده بیشتر از ابزار دقیق ، متعدد interweaving خطوط ملودیک ، و استفاده از ابزار باس برای اولین بار مشخص شد . رقص اجتماعی گسترده تر شد ، به طوری که اشکال موسیقی مناسب به همراه رقص شروع به استاندارد .

در این زمان است که نماد موسیقی در کارکنان و عناصر دیگر از نماد موسیقی شروع به شکل گرفتن [ 15] این اختراع امکان جدایی از ترکیب یک قطعه موسیقی از انتقال آن . بدون موسیقی نوشته شده است ، انتقال ، دهان، و موضوع را به تغییر در هر زمان به آن منتقل شده بود. با یک نمره موسیقی ، یک کار موسیقی می توان بدون حضور آهنگساز انجام شده است. [14 ] اختراع صنعت چاپ از نوع متحرک در قرن 15th ، عواقب گسترده ای در حفظ و انتقال موسیقی بود. [16 ]

سازهای زهی نمونه مربوط به اوایل دوره عبارتند از : چنگ ، عود ، vielle ، و قانون یاسنتور انگشتی یا مضرابی ، در حالی که سازهای بادی شامل فلوت خانواده (از جمله ضبط ) ، shawm (عضو اولیه از خانواده ابوا ) ، ترومپت، وbagpipes . اندام لوله ساده وجود داشته است ، اما تا حد زیادی به کلیساهای محدود است ، اگر چه گونه های قابل حمل وجود دارد . [17 ] پس از آن در دوره ، نسخه های اولیه از صفحه کلید ابزار مانند هارپسیکورد و کلاویکورد آغاز شد به نظر می رسد . سازهای زهی مانند ویولن 5 یا 6 سیمهء قدیمیقرن 16th پدید آمده بود ، به عنوان یک تنوع وسیع تری از برنج و ابزار نی . چاپ فعال استاندارد توصیف و مشخصات ابزار ، و همچنین آموزش در استفاده از آنها . [18]
دوره تمرین مشترک

دوره عمل مشترک زمانی است که بسیاری از ایده هایی که موسیقی کلاسیک غربی را تشکیل می دهند شکل گرفت ، استاندارد ، یا مدون شد . آن را با دوران باروک آغاز شد ، در حال اجرا از حدود 1600 تا اواسط قرن 18th . دوره کلاسیک به دنبال پایان دادن به تقریبا در سراسر سال 1820 . دوران رمانتیک فرار از طریق قرن 19th ، پایان دادن به حدود سال 1910 .
موسیقی باروک
ابزار سبک باروک از جمله hurdy gurdy ، هارپسیکورد ، باس ویولن 5 یا 6 سیمهء قدیمی ، عود، ویولن، گیتار باروک
نوشتار اصلی: موسیقی باروک
همچنین نگاه کنید به : فهرست آهنگسازان باروک

موسیقی باروک است که توسط استفاده از کنترپوان مربوطه به اهنگ صدا های پیچیده و استفاده ازشدتگرفتن ، یک خط باس مستمر مشخص شده است . موسیقی در مقایسه با ترانه های دوره های قبلی پیچیده تر شد . [10 ] آغاز از فرم سونات شکل در canzona صورت گرفت ، به عنوان یک مفهوم رسمی از موضوع و تغییرات . tonalities معنای ماژور و مینور را به عنوان برای مدیریت ناهماهنگی و chromaticism در موسیقی در زمان شکل کامل . [19]

در دوران باروک ، موسیقی صفحه کلید بازی در هارپسیکورد و لوله ارگان به طور فزاینده ای محبوب تبدیل شد ، و ویولن از خانواده سازهای زهی در زمان شکل به طور کلی امروز دیده می شود . اپرا به عنوان یک درام موزیکال صحنه شروع به خود را از اشکال اولیه موسیقی و چشمگیر افتراق ، و اشکال صوتی مانند کانتات قطعه موسیقی و اواز همراه با گفتار و شایع تر شد . [ 20 ] خوانندگان شروع به اضافه کردن embellishments به ملودی است . [ 10 ] گروه کلام شروع به تشخیص و استاندارد توسط اندازه، ظهور بهارکستر اولیه برای گروه های بزرگتر ، با موسیقی مجلسی که برای گروه های کوچکتر از ابزار که در آن قطعات توسط فرد ( به جای توده ی انبوه ) ابزار بازی نوشته شده است . کنسرتو به عنوان یک وسیله نقلیه برای عملکرد انفرادی همراه باارکستر گسترده شد، اگر چه رابطه بین سولیست و ارکستر نسبتا ساده بود . نظریه های اطراف خلق و خو برابر شروع در عمل گسترده تر قرار داده می شود ، به خصوص آن را به عنوان فعال طیف وسیع تری از امکانات رنگی در صفحه کلید ابزار سخت به لحن . اگر چه خلق و خو برابر باخ استفاده از نه ، به عنوان یک پیانو مدرن است به طور کلی تنظیم ، تغییرات در خوی از meantone سیستم ، مشترک در آن زمان ، به مزاج های مختلف ساخته شده است که تلفیق بین تمام کلید های موسیقی قابل قبول ، ساخته شده CLAVIER خوب خو ممکن باخ است . [ 21 ]
موسیقی دوره کلاسیک
ژوزف هایدن (1732-1809) . 1770
نوشتار اصلی: دوره کلاسیک (موسیقی )
همچنین نگاه کنید به : فهرست آهنگسازان دوره کلاسیک

دوره کلاسیک، از حدود 1750 تا سال 1820 ، تاسیس بسیاری از هنجارهای ترکیب ، ارائه، و سبک ، و همچنین هنگامی که پیانو ساز صفحه کلید غالب شد . نیروهای اساسی مورد نیاز برای یک ارکستر تا حدودی استاندارد شد ( اگر چه آنها به عنوان پتانسیل یک آرایه وسیعی از ابزار رشد در قرن های زیر توسعه داده شد ) . موسیقی مجلسی به بزرگ عبارتند از گروه با عنوان بسیاری از 8 تا 10 نوازندگان برای serenades ها . اپرا ادامه داد : به منظور توسعه، با سبک های منطقه ای در ایتالیا ، فرانسه ، و سرزمینهای آلمانی زبان . اپرا buffa ، یک فرم از اپرای کمیک ، گل رز در محبوبیت است . سمفونی را به خود را به عنوان یک فرم موسیقی ، و کنسرتو به عنوان یک وسیله نقلیه برای نمایش مهارت نوازندگی هنرمند شد . ارکسترهای دیگر مورد نیازهارپسیکورد ( که بخشی مداوم سنتی در سبک باروک بوده است ) ، و اغلب توسط نوازنده سرب (در حال حاضر به نام کنسرت ) منجر شد . [22]

سازهای بادی در دوره کلاسیک تصفیه تر شد. در حالی که ابزار reeded دو مانند ابوا و باسون را در سبک باروک تا حدودی استاندارد شد ، خانواده کلارینت از نی تنها شد به طور گسترده ای استفاده نمی شود تا زمانی که موتزارت نقش آن در ارکستر مجلسی و تنظیمات کنسرتو گسترش داد .
موسیقی دوران رمانتیک
نوشتار اصلی: موسیقی رمانتیک
همچنین نگاه کنید به : فهرست آهنگسازان رمانتیک

موسیقی دوران رمانتیک ، از حدود دهه اول قرن 19th بهاواسط قرن 20th ، با افزایش توجه به یک خط ملودیک گسترده مشخص شد ، و همچنین به عنوان رسا و عناصر عاطفی ، موازی با مکتب هنری رومانتیک در دیگر اشکال هنر است . اشکال موسیقی شروع به شکستن از فرم های دوران کلاسیک ( حتی به عنوان کسانی که در حال تدوین شد ) ، با رایگان فرم قطعه مانند شبانه ، fantasias ، و مقدمات نوشته شده است که در آن ایده های پذیرفته شده در مورد این نمایشگاه و توسعه از تم ها نادیده گرفته می شد و یا به حداقل برسد . [23 موسیقی جنبهی رنگی ، ناهنجار ، و tonally رنگارنگ ، با تنش ( با احترام به هنجارهای پذیرفته شده از شکل های قدیمی ) در مورد امضا کلیدی افزایش است . [ 24 ] هنر آهنگ ( یا دروغ ) در این دوران به بلوغ رسید ، به عنوان مقیاس حماسی بزرگ اپرا ، در نهایت با استفاده از چرخه حلقه ریچارد واگنر، فراتر است . [25 ]

در قرن 19th ، موسسات موسیقی از کنترل از مشتریان ثروتمند پدید آمده است، به عنوان آهنگسازان و موسیقی دانان می تواند زندگی مستقل از اشراف ساخت . افزایش علاقه به موسیقی توسط طبقات متوسط ​​رو به رشد در سراسر اروپای غربی ایجاد سازمان برای آموزش ، عملکرد و حفظ موسیقی را سبب شد. پیانو، که ساخت و ساز مدرن خود را در این دوره به دست آورد ( در بخش با توجه به پیشرفت های صنعتی در متالورژی ) به طور گسترده ای محبوب با طبقه متوسط، که تقاضا برای دستگاه تحریک تعداد زیادی از سازندگان پیانو شد. بسیاری از ارکسترهای سمفونی تاریخ تاسیس خود را به این دوره [24] برخی از نوازندگان و آهنگسازان ستاره روز بود؛ برخی، مانند فرانتس لیست و نیکولو پاگانینی ، هر دو نقش را برآورده [ 26 ]

خانواده از ابزار استفاده می شود ، به خصوص در ارکسترهای بزرگ شد. آرایه وسیعی از سازهای کوبه ای آغاز شد به نظر می رسد . سازهای بادی در زمان در نقش های بزرگتر ، به عنوانمقدمه ای از دریچه های دوار این امکان را برای آنها را به طیف وسیع تری از یادداشت های بازی ساخته شده است . اندازه ارکستر (معمولا حدود 40 در عصر کلاسیک ) بزرگ بیش از 100 باشد . [24] گوستاو مالر در سال 1906 سمفونی شماره 8 ، به عنوان مثال ، با بیش از 150 نوازنده و کر بیش از 400 انجام می شود.



موضوعات مرتبط: موسیقی جهانی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
merlynheuer.hatenablog.com چهارشنبه 18 مرداد 1396 03:11 ب.ظ
Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.
You obviously know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to your weblog when you could be
giving us something enlightening to read?
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
آخرین مطالب